Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 80

Thread: [SOLVED] Instal·lar eXelearning

  1. #11
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Olot
    Beans
    9
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Instal·lar eXelearning

    Ei, moltes felicitats a tots, he descobert aquest fantàstic eXelearning, i la guia de http://www.iesgabrielciscar.org/eXe/ és molt complerta.

    Avui l'he instal·lat al windows de la feina sense problema i a l'ubuntu 7.10 de casa i funciona perfectament.

    Veig que tu al fer la instal·lació ho fas com a root i baixant el deb a una carpeta del sistema, jo i molta altra gent no ho faria.

    Entra com a usuari normal (amb drets de sudo) i fes primer

    Code:
    sudo apt-get install python-imaging python-zopeinterface
    després com a usuari normal descarregat el paquet deb i el deses a l'escriptori (després ja el podràs esborrar si vols) i des d'allà amb un doble click ja l'obres amb el gdebi que t'instal·larà el paquet i llestos.

    Vas a Aplicacions-accesoris-eXe i endavant

    Tant t'ha de funcionar amb la 7.04 com amb la 7.10.

    Reitero les meves felicitacions per la descoberta del programa, he fet bastantes coses amb moodle i actualment tinc la dona enfrascada amb el HotPotatoes (que vam tenir que còrrer amb wine ja que la versió java era molt limitada) i aquest ens anirà de perles.

    Fins ara,

    Ivan

  2. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Re: Instal·lar eXelearning

    Hola!
    SiscoGarcia, com es fa per tornar enrere? La instal·lació no ha acabat: un fitxer de*** (no recordo com) deia que no es podia instal·lar, després tampoc ha pogut amb /var/cache/apt/archives/x11-common_1%3a7.2-5ubuntu13_i386.deb

    ni tampoc x11-common.

    He anat enviant els bugs i finalment s'ha quedat encallat més de mitja hora preparant libatk1.0-0, amb el 2% instal·lat.

    M'ha dit que el sistema podia quedar inservibles i ara mateix a l'adept_updater hi ha disponibles 882 paquets actualitzats.

    Em fa por apagar l'ordinador i no poder-lo engegar! (ara, de moment, funciona). Què faig?

    Irene

  3. #13
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Re: Instal·lar eXelearning

    Hola telejet,
    De moment no goso fer-hi més coses, m'he quedat a mitja instal·lació.
    Ei, jo treballo amb el hotpotatoes en java, N'hi ha un de millor???

    M'esteu fent dentetes, i jo sense poder veure el programa!!!!!

  4. #14
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Barcelona
    Beans
    614
    Distro
    Ubuntu 20.04 Focal Fossa

    Re: Instal·lar eXelearning

    Irene, prova de fer un
    Code:
    sudo apt-get clean

  5. #15
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Olot
    Beans
    9
    Distro
    Ubuntu 10.04 Lucid Lynx

    Re: Instal·lar eXelearning

    Hola Irene,

    espero que solucionis els problemes d'actualització, per quan estiguis només comentar-te que el Hotpotatoes del java és la versió 6.0.2, però si el vols més complert tens el 6.2 que corre en windows i també en linux amb el WINE.

    És molt senzill d'instal·lar, primer el WINE

    sudo apt-get install wine

    després descarregues la carpeta comprimida http://hotpot.uvic.ca/wine_hotpot62.zip i la descomprimexes on tu vulguis (al teu directori d'usuari o al .wine/drive_c/Program Files

    Per executar-lo vas a un terminal, et situes al directori on has ficat el Hotpotatoes i fas
    wine HotPot.exe
    Si ho vols més fàcil pots crear-te una llançadora que executi aquesta ordre.

    No havia provat mai el WINE però va molt bé per aquells programes de windows que puguis necessitar puntualment

  6. #16
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Re: Instal·lar eXelearning

    Moltes gràcies!!

    Provaré el que comentes, Lluïsa. Puc trencar alguna cosa?
    Em sembla que ho deixo per demà, per avui ja he tingut prou ensurts...
    Last edited by ipelegri6; February 14th, 2008 at 09:47 PM.

  7. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Instal·lar eXelearning

    La instal·lació no ha acabat: un fitxer de*** (no recordo com) deia que no es podia instal·lar
    Irene, per a poder-te ajudar en condicions, cal que sapiguem què has fet exactament (quina ordre exacta has executat) i quin missatge en concret rebs. Sinó no tenim base per a poder valorar cap a on tirar.

    De fet que un paquet no s'instal·li no significa problemes de manera directa. Depèn de quin paquet sigui.

    He anat enviant els bugs
    A què et refereixes amb "he anat enviant"?? a on els envies??

    En situacions d'aquestes, el primer que s'ha de fer és "parar el carro" i mirar-se les coses amb tranquilitat. Anem a intentar trobar la font del teu problema.

    PD Per si no ho has fet abans, aquest és un bon moment per fer una còpia en CD/DVD dels fitxers que consideris importants. Mai està de més.
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

  8. #18
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Lleida
    Beans
    793
    Distro
    Ubuntu Development Release

    Re: Instal·lar eXelearning

    Amb "tornar enrere" el que volia dir-te és que sempre tens la possibilitat d'instal·lar la versió anterior, ni que no sigui gens "elegant". De tota manera, no pateixis, segurament es podrà arreglar si vas dient què és el que ha passat cronològicament.

    De vegades els ensurts ens els imaginem més greus del que realment són degut a la nostra ignorància.

  9. #19
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Amer
    Beans
    55

    Re: Instal·lar eXelearning

    Hola papapep,

    El primer fitxer no recordo el nom perquè em pensava que havia copiat el missatge d'error on em deia el nom del fitxer però em vaig equivocar. Als altres dos ja em vaig assegurar.,,
    Enviar els bugs és perquè cada vegada que em deia que no podia instal·lar un fitxer em demanava si volia enviar el bug i jo li deia que sí. Pensava una estona (no jo, el programa) i ja està. No em donava cap missatge de confirmació "bug enviat". Suposo que el que fa és trametre el bug de la instal·lació a l'equip que les fa, no?

    Aturar: de fet, ja vaig aturar l'actualització i de moment no ha passat res greu, tot sembla funcionar correctament.

    Abans de fer res més passaré tots els fitxers importants a un disc dur extern. Fins dilluns no tornaré a tenir ordinador, així que de moment ho deixo.

    SiscoGarcia, tens raó, que sembla més gran quan no sabem de què va. Amv l'XP ja vaig haver de formatejar el disc dur i tornar a fer la instal·lació unes quantes vegades, o sigui que per això ja estic preparada

    Irene

  10. #20
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Alt Maresme
    Beans
    2,997

    Re: Instal·lar eXelearning

    Aturar: de fet, ja vaig aturar l'actualització i de moment no ha passat res greu, tot sembla funcionar correctament.
    Uiiiiii, això si que no s'ha de fer..... Aquesta és una de les situacions que et podria haver portat molts problemes (vaja, provocar que haguessis de reinstal·lar de cero). Però si arrenca normalment, ho hauràs fet en un moment "no crític". Però per a propers cops, millor no fer-ho

    D'acord Irene, quan tinguis l'ordinador un altre cop seguirem investigant com està el malalt
    Tingueu presents les normes d'or dels fòrums d'Ubuntu: poseu un títol entenedor i apropiat als vostres fils; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut.

Page 2 of 8 FirstFirst 1234 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •